Alpert Acupuncture Clinic

זאב אלפרט – דיקור ורפואה סינית

Zev Alpert is the CEO and Founder of Zev Alpert Acupuncture Chinese Medicine Clinic - מרפאת דיקור סיני

רפואה סינית היא מונח גג למגוון שיטות טיפול שונות שהיו בשימוש בסין במשך למעלה מאלפיים שנה. בעשורים האחרונים, הרפואה הקונבנציונלית החלה גם היא להכיר בעקרונות החיים וביעילות הטיפולים של הרפואה הסינית ומשלבת רבים מהטיפולים הללו במוסדות רפואיים מערביים, ברחבי העולם ובישראל. התוצאות המתקבלות מהטיפולים מובילות לשיפור משמעותי, אפילו בטווח הארוך, הן בבריאות הפיזית והן בבריאות הנפשית.

מסעו של זאב אלפרט לרפואה סינית

מסעו של זאב להפוך למטפל בדיקור ולרופא ברפואה סינית החל לאחר פציעת גב חמורה. הוא סבל מכאבים עזים בגב התחתון שהקרינו לרגליים, עד כדי כך שהתקשה ללכת. מול האפשרות של ניתוח פולשני ביותר שנשא סיכון לשיתוק, חיפש אפשרויות אחרות בעולם הרפואה האלאופתית והאלטרנטיבית. פיזיותרפיה ומשככי כאבים סיפקו הקלה זמנית בלבד, אך הדיקור הסיני לא רק שהציע הקלה ממושכת אלא גם הצית תובנה על כך שחסר לו ידע בסיסי על גופו.

ההשכלה והניסיון של זאב

בהיותו מונע בעניין עמוק בפיזיולוגיה ובריאות ובתשוקה לשירות, זאב השקיע בקריאה ובחינוך מקיף. לאחר שסיים את התואר הראשון שלו, למד במכללת מזרח מערב לרפואה סינית קלאסית בישראל והתקבל למכללת אורגון לרפואה מזרחית, המוסד המוביל לרפואה סינית מסורתית בצפון אמריקה. הוא סיים את לימודיו עם תואר שני בדיקור וברפואה מזרחית בשנת 2019.

שיטות טיפול וגישות אבחון

זאב משתמש במגוון כלי אבחון כדי להבין את הבעיות הבריאותיות הייחודיות של כל מטופל. הרקע שלו ברפואה סינית נתן לו ניסיון בזיהוי והבנת דפוסים של חוסר איזון באמצעות אבחון דופק, לשון ומישוש. סגנון הדיקור הייחודי שלו ניתן לתיאור כשילוב בריא של דיקור מאסטר טונג, דיקור חמשת היסודות, דיקור אוזן צרפתי ודיקור קרקפת. הוא גם כולל שימוש בדיקור יבש בטיפול בכאב כאשר זה מתאים.

מחקר מודרני ורפואה סינית

זאב שם דגש על מחקר מודרני שהראה כיצד דיקור פועל באמצעות שימוש בסריקות PET. הוא גם מכבד את החוכמה העתיקה של הרפואה הסינית שהועברה מדור לדור ונשתפרה במשך השנים.

ניסיון מקצועי במרפאות

לפני שפתח את מרפאת דיקור אלפרט, עבד זאב בשתי מרפאות עסוקות באורגון, ארה”ב. שם השתמש בדיקור וברפואה סינית לטיפול בכאבים שנגרמו מתאונות דרכים וסייע למטופלים בתהליך הגמילה.

מרפאת דיקור סיני אלפרט

זאב אלפרט הוא מנכ”ל ומייסד מרפאת דיקור סיני אלפרט, הממוקמת 45 דקות דרומית לחיפה ו-25 דקות צפונית לחדרה. גלו את היתרונות של גישה מותאמת אישית לבריאות במרפאת דיקור סיני אלפרט.

Scroll to Top